TV OG RADIO DRIFTSTATUS

Opdateret: 2023-11-29 kl. 13:30


SERVICEVINDUE - TV OG INTERNET

2023-11-30 kl. 01:00 - 06:00

Torsdag d. 30-11-2023 kl. 01:00 udfører Skagen Antennelaug software opdatering af Skagen Antennelaugs TV og Internet udstyr.

I forbindelse med software opdateringen vil medlemmerne opleve afbrydelser TV og Internet.

Skulle Internet forbindelsen, mod forventling, ikke komme op igen, sluk da modemmet i 10 sekunder og tænd for strømmen igen. Det tager ca. 15 minnutter for Internet modemmet at genstarte.
Skulle Internet forbindelsen alligevel ikke komme op, kontakt da venligst kontoret.

Vi beklager genen


 KORTE AFBRYDELSE AF TV OG INTERNET

Beklagelig vis i dagtimerne.

Skagen Antennelaug har desværre modtaget et parti ikke optimale kabel stik, fra en af vores leverandører.
Dette afstedkommer, at vi kan se nogle forhøjede signal afvigelser på anlægget.
Medlemmerne vil højst sansynlig ikke mærke noget til signal afvigelserne.

Skagen Antennelaug ønsker at udskifte disse stik, og det afstedkommer nogle korte afbrydelser af TV og Internet.
Korte afbrydelser 4 til 5 gange inden for 1 til 2 timer. Efterfølgende stabil drift igen.

Afbrydelser sker forskellige steder i hele byen.
Vi forsøger dog, at tage højde for virksomheders Internet, og fodbold VM.

Afbrydelserne vil komme til at foregå et godt stykke tid ind i 2023.

Skulle der, mod al forventning, opstå Internet problemer, så gør følgende:
- så sluk alt udstyret. Modem og det udstyr der sidder bag modemmet.
- efter 10 sekunder, tænd modemmet igen.
- vent 10 til 15 minutter.
- herefter kan resten af udstyret bag modemmet tændes.

Ved endt arbejde kontrollerer Skagen Antennelaug, efter bedste evne, om alle modemmer igen kører korrekt.

Vi beklager genen

 


 

Der opleves problemer med TV2Play's app. Dette gælder nogle Samsung og LG TV.
Vil du vide mere læs nedenstående link.

https://www.bt.dk/samfund/tv-2-play-i-modvind-igen-jeg-foeler-mig-bondefanget