Sidst opdateret: 2024-04-15 kl. 12:00

Skagen Antennelaugs Generalforsamling 2024

Der indkaldes hermed til generalforsamling
Tirsdag den 23. april 2024 kl. 19.30
i Skagen Kultur- og Fritidscenter
(1. SAL)

med følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning om laugets virksomhed i det forløbne år.
3. Forelæggelse af resultatopgørelse og status til godkendelse.
4. Indkomne forslag.
5. Valg af medlemmer til bestyrelsen.
6. Valg af suppleanter.
7. Valg af revisor.
8. Eventuelt.

Forslag fra medlemmerne må, for at komme til behandling på den ordinære generalforsamling, være indgivet skriftligt til bestyrelsen senest 8 dage før ordinær generalforsamling.

INDKOMNE FORSLAG TIL SKAGEN ANTENNELAUGS GENERALFORSAMLINGEN 2024

tirsdag d. 23. april 2024

I Skagen Kultur og Fritidscenter 1. Sal kl. 19:30

Kære antennelaug,

Jeg har en feriebolig i Skagen og nyder godt af jeres TV- og internetpakke.

Jeg har følgende forslag til den kommende generalforsamling:

Jeg vil gerne foreslå, at det skal være muligt, at abonnere på TV- og internetpakker på husstandens andre adresser, også udenfor Skagensområdet.

Selv er jeg i dagligdagen bosat i Beder syd for Aarhus. Her har vi YouSee.
Iflg. YouSee's regler har man ret til også at få abonnementet i sit sommerhus. Der er bare det problem, at YouSee's programpakker er betydelig dårligere end det vi har i Skagen - gennem jer.
Jeg ønsker derfor, at kunne lave en omvendt deling - altså at have det i fritidshuset og så også kunne overføre abonnementet til min helårsbolig.

Vil I tage mit forslag op på generalforsamlingen?

På forhånd tak.

Henrik Kjær
Alba Schwartz Vej 6A, 9990 Skagen
Skoleparken 19, 8330 Beder
Telefon: 2060-8760

Til bestyrelsen

Hermed forslag til Skagen Antennelaugs Generalforsamling 2024

I dag er det ikke muligt som kunde / medlem ved Skagen Antennelaug at streame sin tv-pakke på alle enheder, smartphone, tablet og computer. Alle større tv udbydere tilbyder i dag deres kunder denne form for service.

Derfor vil jeg også foreslå at Skagen Antennelaug hurtigst muligt får indført WEB TV til deres medlemmer.

Ser frem til endelig godkendelse af forslag

Kim Christensen
Drejerstien 8
9990 Skagen

- - - - - - - - - - -

Undertegnet foreslår, at Skagen Antennelaug snarest får opdateret de sidste manglende kanaler til vore nabolande til samme HD standart, som vi har til Norge og Sverige. Det drejer sig om ARD, ZDF, NDR, MDR, SWR-RP, BR WDR og RTL.
Dette til glæde for vore tyske ferie gæster, men og for os selv, idet flere af kanalerne har dansk undertekster og der findes mange natur- og musik udsendelser på nævnte kanaler.

Peter Lehner
Ryttervej 7
Skagen

Skagen den 12042024

Hermed gives fuldmagt til Skagen Antennelaug på vegne af os ved generalforsamling d. 23. april 2024 at fremsætte flg.

FORSLAG:

Da flere mennesker oftere rejser, er i sommerhus og camping, ser jeg gerne, at der indføres en App-løsning, som også er fremtidens TV-kanaler. Vi ser frem til at kunne se TV fra Skagen Antennelaug på vores rejser fremfor at se TV på f.eks.

YouSee, vel vidende, at det vil være en ekstra omkostning pr. måned for dem der tilmelder sig og hvilken pakke man tilvælger.

Christer og Charlotte Johansen
Vendelbovej 9
Tlf. 40291887

FORSLAG TIL GENERALFORSAMLING 2024

Jeg foreslår, at Radio Mars, som starter deres aktiviteter snarest, lægges ud på anlægget som audio på en TV-kanal.

Bag Radio Mars står de garvede radiofolk Alex Nyborg Madsen og Søren Rebbe.

Nedenstående kan læses en omtale af radiostationen – sakset fra Facebook:

Velkommen til Radio Mars.
Her på siden kan du følge med i aktiviterne på vores digitale radiokanal, der går i luften ca. 1. maj 2024.
Det er Alex Nyborg Madsen og Søren Rebbe, der har grundlagt kanalen. Vi vil gerne forsøge at byde på en musikkanal, der lyder og tænker anderledes end andre kanaler i Danmark.
Tankerne bag har vi beskrevet i vores "grundlov" Mars Missionen, der lyder sådan her:

1. Radio Mars tager populærmusikken alvorligt. Hos os er musikken indholdet, ikke kun mellemlægget.
2. Vi sætter spørgsmålstegn ved den konventionelle playliste-kultur og prioriterer sangens kvalitet over genren og kunstnerens status.
3. Vores værter er engagerede musikelskere, der deler ud af deres viden om og kærlighed til musik.
4. Vi insisterer på, at populærmusik er en væsentlig del af vores kulturelle DNA og fortjener mindst samme respekt som kunst, litteratur, teater, film og klassisk musik.
5. Vi er ikke bange for at præsentere ny eller udfordrende musik. Vi tror på, at lytterne er nysgerrige.
6. Vi vil give opmærksomhed til de kunstnere, der bliver overset og ikke når hitlisterne.
7. Vi vil både formidle ny musik og de tidløse klassikere, der har formet musikhistorien.
8. Radio Mars er nysgerrig og udfordrende, men først og fremmest et varmt musikalsk fællesskab for lyttere, der søger andet og mere end de største hits.
9. Vi vil arbejde tæt sammen med lokale udøvende kunstnere, pladeselskaber, spillesteder og musikforbrugere for at støtte og fremme musikmiljøet.
10. Radio Mars spiller mindre af det, de andre spiller mest.

William Petersen
Viking Banke 49